Göteborgshjulet

Förra sommaren ville jag verkligen åka göteborgshjulet, men enligt andra verkade det lame och inte coolt nog.Så jag fick aldrig min dejt i hjulet, även om jag tyckte det verkade as mysigt.
Nu finns det inget ni kan skylla på längre. Hjulet har blivit sjukt mycket coolare nu sen in flames klämde in sig i gondolerna och röjde till deliver us.

In Flames - Deliver Us (Official Video) from In Flames on Vimeo.

 

Förövrigt tänkte jag berätta att jag fick tillbaks min miniräknare från min bror idag. Det är en sån där mer avancerad och dyrare som man behöver till matte c, därför har han lånat den ett år nu.

Nu fick jag tillbaks den.. med en 1dm stor glittrig svampbob på?


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, du måste ju ha kvar svampbob på den. Det var ju klockers!

2011-05-21 @ 23:22:31
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0