E85

Hörni igår tankade jag fel, eller ja iförrgår men det märktes inte förrän igår. Hann ge mamma en hel del panik eftersom jag var på väg till jobbet o inte visste riktigt vad jag skulle göra. Mamma ringde stefan, som ringde mig och inte visste riktigt hur jag skulle göra, åka till jobbet eller stanna och ringa bärgare. Sedan ringde mamma toyota och fick prata med 2st killar där den ena sa att jag kunde åka till jobbet och lämna bilen på verkstaden sen, den andra sa att jag måste ringa bärgare direkt.
Jag ringde martin, mekaniker och bärgare i ett borde ju veta bäst tänkte jag. Han sa att det var lugnt och att jag bara behövde tanka med vanlig bensin så gott de går. Så nu kör vi på det och hoppas att alla varningslampor slocknar snart..
Dock hann jag ju komma fram till jobbet innan och kan bara ringa på rasterna, så mamma fick inte reda på att det var lugnt förrän klockan var typ 20.30, stackarn.

Dessutom fick jag bråkat ännu mer med det jävla tanklocket, slutade med att jag fick åka och hämta mamma efter jobbet så hon kunde öppna locket. Behöver jag tala om att jag hatar att tanka mammas bil?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha! Kul ändå, sådär i efterhand! Mår bilen bättre?

2011-05-09 @ 20:06:31
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0