Försöka få ordning på kläderna

Efter jobbet idag åkte jag till allum en sväng för att dels försöka hitta byxor eller leggins och dels hitta nån party topp jag kan ha på after worken nästa vecka. Hittade inget och hamnade dessutom i den där trevliga bilkön som numera är Ales kännetecken. Underbart när det tar mer en dubbla tiden att ta sig hem.

När jag kom hem började jag tvätta, ambitiös med flera tvättar dessutom. När jag stoppat in sista tvätten i maskinen och startat den kom jag på att jag glmt lägga i mina ena byxor o ena legginsen ochd et var bara pågrund av dom som jag skulle tvätta överhuvudtaget. Fick inte upp luckan till maskinen heller så fick snällt låta tvätten bli klar istället o ta de andra imorrn.
Men nu kom jag precis på att jag glömde lägga i både tvättmedel och sköljmedel sista gången.. alltså hur fail är inte det här?
Borde gå o lägga mig istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0