Hit the floor

Vilken helg det blev.. Jag trodde att det skulle vara jobbigare att missa Metaltown, haft magkatarr på g hela veckan, ritkigt ont i måndags, bara för att jag varit så stressad över att missa festivalen.
Men det blev en händelsefull helg ändå.
I fredags hängde jag med Sara o Majsan på café vanilj. I går blev det utekväll med Moa, Malin och Malin på vasastan där vi fick drinkbiljetter och jag var på så sjukt bra humör, svin taggad. Sedan gick jag och Malin till Valand, mötte upp ännu fler människor och det slutade med att jag svimmade medan jag väntade på att få ett glas vatten. Varbergs svimningarna all over again. Slog i ansiktet så jag trodde jag brutit näsan, o jag har riktigt ont i halva ansiktet idag. Efter det blev kvällen rätt jobbig av helt andra anledningar som löste sig tillslut som tur var.
Det kommer ju bli en kväll som sents ska glömmas i alla fall.
Den här dagen har varit lite upp och ner den med, som innehöll allvarliga samtal, tårar och skratt. Så nu ska jag avsluta med en kopp kaffe och tänka igenom allt som hänt under helgen.
Här är en bild från Moas blogg, den är från i går när vi var på Vasastan

Kommentarer
Postat av: michelle

tur tt kvällen inte blev helt katastrof..även om du oturligt nog svimmade..och anyway din nya banner e ball som fan :D gilla ju den innan med i och för sig men ;) kul med variation..jag borde också testa på det :) Jag hoppas midsommar blir trevligt för din del..jag ska ju jobba :) haha kraam på dig :9

2011-06-24 @ 08:07:46
URL: http://michelleelm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0