Nyhalvår

Idag har jag passat på att ligga och pressa i solen jätte länge. Flera timmar faktiskt. Stekt ryggen nu medan jag kan, så nu har jag insett att jag måste köpa ny after sun.. aja det var värt det.
Förövrigt tycker jag att det känns som att det är nyår på fredag. Eller iallafall mininyår, nyhalvår kanske man ska kalla det? Lite skum känsla hur som helst, jag är verkligen lycklig över att det ska bli ett nytt halvår? Kan ju vara för att de senaste två veckorna har varit så fyllda med stress över metaltown, midsommar och annat.
Sen har jag ju alltid tyckt om hösten bäst. Augusti har alltid varit den bästa månaden de senaste åren. Så ska kickstarta nya halvåret med den där roliga grejen jag pratat om. Sen kommer Sandra äntligen hem snart med. Ska bli kul att kunna gå ut med henne och Anja snart, tror inte vi varit ute tillsammans sen den där galna kvällen på nivå och fiskrestaurangen osv för 2år sen? Aja hur som helst, det kommer bli ett bra halvår!

och en annan rolig grej, ett skämt min bror drog om sitt jobb, herregud va jag skrattade..
- Vet ni vad man kallar någon som är ny på mcdonalds?
-Nybörjare

Kommentarer
Postat av: Sara

Men HAHAHAHA! Vilken jobbar han på? ;)

2011-06-26 @ 23:29:17
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0