Midsommar

Den här veckan alltså.. vet knappt hur jag ska beskriva den? På vissa sätt har det varit en riktig kanon vecka, okej mest små saker men det var sånna småsaker man blir så stört lycklig av. Kul på jobbet, fan va jag är glad över att jag har mitt jobb. På andra sätt har det varit den sämsta veckan på länge. Har fortfarande ont i ansiktet från att jag svimmade förra helgen. Fått fina blåmärken på benen från att jag halkade också. Dessutom har jag spenderat hela veckan med att gå och tänka över precis samma saker som så många gånger annars för att tillslut hamna i världens bråk, som så många gånger annars, för att sen sitta där ledsen och inse att jag förlorat en av mina bästa vänner igen.

Som om det inte vore nog så har jag haft ångest över att behöva fira midsommar som jag egentligen verkligen inte tycker om alls och tillråga på allt varit sjuk hela veckan. Tji fick jag för att jag var så glad över förra helgen.
Så på midsommarafton fick jag åka till läkarn för att få höra henne säga
"Det här ser verkligen inte bra ut".
Jag trodde på fullaste allvar att hon skulle säga att jag var döende, så allvarlig lät hon.
Så farligt var det tack o lov inte, det visste jag innerst inne med men ni vet man är snabb och tror det värsta ibland.
Hur som helst fick jag penicillin, så nu är jag snart helt frisk igen.

Kvällen firades hemma hos mig med grillning,fina vänner och vin.
(läkarn sa att det var okej med lite vin hehe..)
Bilderna på människorna blev rätt dåliga så ni får bara se bilder på maten.
Förövrigt kan jag lägga till att det är ingen smart idé att ha på sig en vit klänning när man ska försöka tända en grill för första gången i sitt liv, när det dessutom blåser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0