we find ourself blissful again

Nu börjar min semester. Fast egentligen är jag inte ett dugg sugen på att vara ledig men man vänjer väl sig.
Ska lyxa till det med nagellack idag bara för att jag kan.

Igår jobbade jag vid maskinen som gör 2liters, det innebär oftast att man får ganska mycket glass över sig, igår var inget undantag. Jag var täckt i vaniljglass och skulle direkt på after work sen. Det är då man är glad att det bara var vaniljglass, så man inte luktade som min bror gjorde när han jobbade i fiskbilen.

Förövrigt, här har ni min senaste repeat låt. Marissa burns trey - Airbourne. Jag blir på så bra humör av att lyssna på den, och lite kär i sångarens röst måste jag erkänna. Kanske skulle ta och börja hänga lite mer i Varberg haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0