Harry P

Nu när jag har lite tid över passar jag på att läsa på om allt som hänt i Norge, man blir verkligen berörd när man läser blogginlägg från folk som var ute på ön. Helt sjukt.
Dessutom läser jag på lite om utbildningar, jag har varit lite inne på en den senaste månaden, så ser till att verkligen läsa på om vad det är. Ska inte vara för snabb att säga vad det är eftersom jag är långt ifrån säker på att jag ska satsa på det.

Snart ska jag in till stan, ikväll är det Harry Potter som gäller. Åh vad jag längtat! Men vad tomt det kommer bli att inte ha några fler Harry filmer att se framemot sen.
Min bror berättade häromdagen att han knappt sett någon av filmerna. Hur går det änns ihop? Jag som älskar både filmerna och böckerna och brukar se på dom lite då och då. Har kört harrymarathon flera gånger med syskonbarn och kompisar, men min bror har undgått filmerna?
Övertalade honom att se dom, jag menar måste jag se Star Wars måste han se Harry Potter.

Kommentarer
Postat av: michelle

haha fast jag har inte sett en hel harry potter film knappt heller :S

2011-07-24 @ 16:09:26
URL: http://michelleelm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0