Att hämta ut ett paket

Igår körde jag ner Bex till Tempo för att hon skulle hämta ut ett paket. Jag satt utanför och väntade med Skrållan när Bex kommer ut svinförbannad och berättar att vi måste hem och hämta hennes papper på att hon bytt namn eftersom de vägrade att lämna ut paketet till henne. Det var nämligen adresserat till Bex men på hennes leg står det Rebecka.
En annan gång förra sommaren när jag skulle hämta ut ett paket fick jag inte eftersom jag inte hade med mig avin, bara mitt leg. Det faktum att jag pekade på vilket paket det var och sa att det står ju mitt namn på det spelade ingen roll.
Men i vintras fick jag hämta ut mitt bankomatkort trots att jag inte hade något leg. Det är ju helt stört, enda saken dom borde ha högre säkerhet på kunde man hämta ut problemfritt.
Men bex vitaminer och min klänning ska dom vara överdrivet dryga för.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, är alltid så. Krånglar får sakens skull. Och ibland kan jag skicka pappa för att hämta ut. För de vet att han är min pappa.

2011-07-02 @ 15:41:06
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0