Pånyttfödd

Nu har jag formaterat om datorn. Den är pånyttfödd.
(Jag vill ändå ha en mac)
Hade det mesta sparat på extern hårddisk så det är inga större förluster. Det positiva i det hela är väl att jag kan sluta plåga mig själv med att kolla på gamla bilder när man är lite ledsen (ja.. jag gör sånt då..) för nu ligger dom inte kvar på datorn.
Segt bara att installera om alla program. Speciellt när jag inte är så datorteknisk eller finner något intresse i det, jag stör mig på att det ska ta en evighet bara att få igång internet och att det ska krävas en massa uppdateringar och installeringar innan man änns kan börja ladda ner msn.
Nu har det laddats ner 30% av messenger. Så snart kommer datorn att kännas lite bättre :)

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Hahaha, jag älskar det. Man bara faaaan, jag som ville ha en mac!

2011-01-23 @ 16:43:59
URL: http://Sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0