Jag vill ha vår

Jag tycker det kan bli vår nu, så det blir okej att gå utomhus i leggins en kväll utan att få sota för det jätte länge efteråt.
Jag längtar efter promenader i stan med takeaway kaffe, jag vet att man kan gå nu också men det blir en helt annan grej när man kan stanna upp och sola ansiktet lite. Finns det någon bättre känsla än när solen börjar värma lite?
Istället sitter jag här och är förkyld, känns som jag fått bihåleinflammation igen dessutom. Så idag blir det alvedon, nässpray,kang yang och te som gäller. Kurera mig som sjutton så man är pigg o kry imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Jag vet, men jag vill inte direkt leva med någon annan än patrik. Så får se hur detta blir nu. Det löser väl sig tillslut. haha! Ja I like den! :) Det dumma är bara att de inte verkar ha topplista och så :/

2011-02-15 @ 00:13:48
URL: http://Sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0