Ingen mer lila

Har fortfarande lite ont i nacken så det blir ingen body pump idag. Attans jag har faktiskt abstinens.
Istället har jag städat en massa här hemma, i brist på vettigare saker att göra. Fick ringt och bokat tid hos frisören också. Hade tänkt färga håret idag men min hårfärg har utgått! Så himla surt för jag var riktigt nöjd med den. Hur som helst blev jag sur och bokade tid så jag får klippt håret åtminstone, så ska jag fundera över vilken färg jag ska ha istället då.
Fick sökt ett jobb nu dessutom som jag vill ha helt fruktansvärt mycket, det verkar riktigt ballt så nu får ni hålla tummarna för mig :) Det stämmer in rätt bra på det som mediumet sa dessutom så det här kankse är mitt jobb :D hoppas hoppas!

Nu ska jag strax åka till Moa, första gången vi ses på flera månader (om man inte räknar att vi sprang på varandra på stan i julas) Fattar ni hur mycket vi kommer ha att prata om?
Det har hänt rätt mycket för båda den senaste tiden ju. Med killar, bostäder, jobb osv.
Herregud jag har hunnit ha 2 jobb sen vi sågs sist? Helt stört det här ju..

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Bra att du skriver om jobb med. För då blir jag påmind om vad jag skulle säga till dig, det mest oglassiga som finns är det. Men det är bra pengar. Fast jag förstår om du inte vill söka och så, för jag sa till mamma att hon kunde glömma mig direkt. Tydligen behöver de nattpersonal på hennes jobb, ett äldreboende. Så om du kan tänka dig kan ju jag kolla vart man ska söka. :)

2011-02-08 @ 18:35:42
URL: http://Sarajohansson.nu
Postat av: Sara Johansson

Nej jag förstår, men pallar man så är det grymt. Ska hålla öronen öppna om jag hör något mer :)

2011-02-08 @ 22:01:40
URL: http://Sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0