I am an ocean, I am the sea

I fredags var det viktigt möte, promenad med sara och esperanza och därefter after work som gällde. Sedan hamnade vi efter många om och men på chez, tror inte jag varit där sen efter liseberg förförra året och man kan ju minst sagt säga att det märktes att vi hunnit bli äldre sen dess. Det var nästan pinsamt att vara där trots att vi inte är tonåringar längre haha :P
Efter det hamnade vi på sticky, börjar nästan bli stammisstället för mig nu men musiken i källarn är ju sjukt värd.

I går var det inflyttningsfest hos Moa på schemat och efter det drog jag, Sara och Johannes till Röda sten. Träffade gamla kompisar jag inte sett på super länge så det var roligt :)

Förövrigt hade jag byxor på mig när vi var ute i fredags. Första gången sen våren förra året, fast å andra sidan hände det väl inte så ofta innan det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0