History repeats itself

Jag har lyckats igen. Trots att jag var super försiktig och blivit nogrann med att inte lämna grejer i garderoben längre så blev jag ändå av med min plånbok. Hade den i väskan, så vart ska man ha grejerna egentligen för att få ha kvar dom? Varken garderoben eller ha med sig det in på krogen funkar ju.
Den här gången är dock sjukt mycket enklare än sist. Det var ju trots allt "bara" körkortet, bankomatkortet, gymkorten och kaffekorten som försvann nu.
Den här gången har jag ju dessutom en massa foton till körkortet liggandes här hemma. Så det går väl förhoppningsvis ganska snabbt och lätt att få tillbaks korten.
Men ändå, det är surt som fan.. det var ju inte änns 2månader sen sist. Inte ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0