I keep on fallin

Sist jag använde min rosa klänning svimmade jag och föll på exet, igår använde jag den klänningen igen och föll på excet haha. Jag vet ibland är jag så sjukt kul med mina ordvitsar ;)
Nej men seriöst nu, jag föll framlänges ner för halva trappan inne på excet. Gick och tänkte att jag skulle akta så jag inte skulle fastna med klacken i trappstegen och precis då gör jag det och faller. Lägg till att jag hade ett fullt glas öl i handen som jag hällde över hela mig. Jag var helt genomblöt. Dessutom gick jag sist bland vännerna så de såg inte att jag föll utan gick vidare. Istället var det ett gäng killar som gick framför mig i trappan som fick hjälpt mig upp och kollat så jag var okej. De blev nog också rädda för det var ett rejält fall, enda minst 10steg jag föll, hade jag inte druckit hade jag med ganska stor säkerhet brytit minst ett ben i kroppen.
Nu klarade jag mig med ett par blåmärken, svullet knä, smutsig klänning och täckt av öl.
Ljuset är kasst men om ni kollar noga ser ni att halva klänningen har massa mörka fläckar från trappan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0