I found a world where we are free

Vet ni hur mycket det suger att sätta sig på bussen när man är trött och starta spotify för att lyssna på favoritbandet när man märker att de tagit bort dem? Just idag med.. för igår fanns de kvar. Ännu mer fail att jag var tvungen att va online så spotify synkade och tog bort de låtarna jag hade sen innan med bandet. BU!
Så jag får väl se till att köpa skivorna nu i veckan, jag har trots allt lyssnat på det bandet istortsett varenda dag i över ett år, så minst sagt lite beroende av dom.

Dagen i övrigt har varit en sån där perfekt sommardag, hänga vid havet hela dagen och sen grilla på kvällen, nice!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, skyll inte på spotify. Skyll på att bandet vill ha det så ;)

2011-08-03 @ 00:41:55
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0