Därför kommer jag inte kunna sova

Robert kom precis hem från jobbet, helt livrädd. Drog med mig och Skrållan utanför dörrn för att visa att det ser ut som att någon spränger himlen då och då precis ovanför oss, fast det inte låter mer än en lite dov smäll som låter som det kommer flera mil bort ifrån. Han berättade att han sett massa brandbilar och polisbilar åka förbi och att det var då han fick syn på himlen.
Helt sjukt läskigt. Ni vet man tänker ju direkt på ET, signs osv. Jag gör det iallafall, jag kommer sova dåligt i natt.
Även om jag googlat massa och hittat att det tydligen finns tyst åska så jag är lite mindre rädd nu.
Robert filmade på vägen hem, så här kan ni se själva. Kan hända att ni måste va vän med honom för att se filmen dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0