Söndagstankar

Det blev en trevlig kväll igår utan utgång. Vi fastnade på förfesten hos Moa. Vi hittade två sånna där sanning och konsekvens kortlekar, både elaka och snälla versionen. Så det slutade med att vi gick igenom alla sannings korten vilket ledde till massor av prat och diskussioner om vad alla gjort och inte gjort.

Nu sitter jag här och funderar över hur jag ska spendera dagen. Bob spelar på trägårn idag, stand in trummis i Marionette. De är förband åt Avatar och Dark tranquillity. Det är ju verkligen meningen att jag ska gå, min bror spelar med mitt favoritband och förband åt mitt föredetta favoritband. Fast vet inte riktigt vem jag kan lura med, jag känner ingen annan som gillar de banden :P
Bex var peppad men skulle nog jobba, håll tummarna på att hon inte ska jobba och att hon kan gå med ;)

Sen borde jag färga håret igen. Det blev fail igår. Antingen bleka det så jag kan lägga i samma färg som igår igen så det syns mer, eller färga det svart igen. Så här som det är nu går inte an iallafall..

och jag borde sätta upp mina hyllor snart, dom har legat på golvet i 2veckor nu. Men det var omständigt med pluggar och borrar och expander och allt var det nu var, men det är nog dags snart :P

Förövrigt, det är bara 3veckor kvar till första advent! Galet..
Fast jag längtar, adventsljusstaken ser mycket mysigare ut än den lampan jag har i fönstret nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0