Hyllor och skor

Fick äntligen satt upp hyllorna idag. Inga ursäkter kvar nu, så det var dags. Tog ju bara typ 5veckor :P
Städade hela rummet sen, sådär extra nogrannt. Skönt att då det gjort. Blir ännu mer nice sen när det är dags för julpyntet :D
Aja, det blev ett Body Pump pass idag dessutom. Drog på extra mycket vikt på alla övningarna så nu är jag lite extra mör i kroppen. Jag hoppas på träningsvärk imorgon haha
Ska sätta mig och leta vinterskor nu.. igen :P
Är sjukt sugen på ett par Matsumoto, dom är äckligt snygga och rätt billiga. Fast 14cm klack är kanske inte så smart till vardags.. och det var vardagsskor jag skulle köpa.
Meen jag kan ju ha dom på utekvällar och sånt. Dessutom skulle jag ju kunna skylla på att jag firar med att köpa dom, ialf om jag köper dom idag ;)
Får fundera på det en stund..

Kommentarer
Postat av: michelle

de inte så att du gillar britneys parfymer va? ;) haha

2010-12-05 @ 16:59:08
URL: http://michelleelm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0