Dance silver moon´s sparkling

Hade riktigt kul igår. Banden var as nice, även om vi tröttnade efter att DT spelat ett tag så vi drog tidigare. Sprang på massa folk och hade bara allmänt kul.
Idag har också varit en bra dag. Josie kom hit imorse med sin systerdotter, de var utelåsta. Blev en promenad med dom sen också.
Sedan hängde jag i Kungälv ett tag med Elin.
Hela veckan lär bli bra, allting går åt rätt håll nu liksom :)
Förutom min msn som började krångla igen, fast det gamla kontot funkar? Rätt weird..
För övrigt satt jag och funderade häromdagen när jag var tvungen att logga in på mitt gamla konto. Förr skrev jag alltid ner vissa textbitar från låtar som gjorde lite större intryck på mig. Nu stod det dance silver moon´s sparkling och jag kom inte ihåg vilken låt det var. Dagen efter satt jag på bussen och lyssnade på ipoden, helt random hörde jag just den meningen. Den kom från låten kiss me, just då lyssnade jag på covern med new found glory.
Shit vilka nostalgiflashbacks jag fick. Helt plötsligt mindes jag exakt när och hur och varför jag skrivit så. Det kändes som igår men det är nästan 3år sen nu. Men det var kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0