Fit for fight

Jag är jätte glad att nästa lördag kan jag äntligen gå ut igen. Första gången på hela året som jag vekrligen har råd. Jag är sjukt peppad. Påskafton då med ju.
Moa ska med såklart, det kommer bli värt :D
Hela veckan kvar ändå sitter jag och planerar smink och hår haha.. men är man tjej så är man.

Dagen förövrigt har gått förvånandsvärt snabbt. Vet inte vad jag gjort riktigt. Var och handlade lite förut, sprang på Annika. Stannade och pratade ett tag och fick skjuts hem. Det är faktiskt sjukt nice att springa på folk jag känner här.
Jag är i Jönköping nu kan jag ju lägga till haha. Kom hit igår, ska inte stanna så länge. Blev en sån där välbehövd visit. Behövde verkligen komma ut ur huset, och bort från alafors ett tag.
Nu är man fit for fight, dags att ta nya tag liksom.

Kommentarer
Postat av: moa

Härligt att du är på bättre humör :D då blir jag med glad :D Ja alfors i sig kanske inte är så pepp :P



Ja jag e med aspeppad för påsk!! :D:D:D Men vart skall vi gå :O och jag inte en susning om vad jag skall ha på mig xD Vi kanske kan passa på att försöka ordna så vi kan göra ordning oss tillsamman för en gångs skull med ;)

2010-03-30 @ 00:22:13
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0