Saltholmen

Sjukt varmt idag, jag som trodde att det skulle bli dåligt väder, men jag gillart.
Drog till Saltholmen med Michelle, fast först blev det en sväng på nordstan för att Michelle behövde bikini eftersom jag kom på att vi skulle bada när hon redan var i stan.

Direkt efter första doppet slog jag upp halva foten, klantigt.. Fast det såg värre ut än vad det var, blev bara några små sår lite här o var men eftersom jag precis badat och var blöt så rann blodet mycket mer.
Efter havet blev det glass (citronglass är faktiskt helt sjukt gott,måste bara påpeka det) och en till sväng på stan.
Jag blev kär vid första ögonkastet på scorett, det var ett par sandaletter som var helt sjukt snygga, tror att de kanske var på rean med, ska kolla någon dag för jag dom behövs till min framtida skovägg.
Hittade en bild på scoretts hemsida, liten men man ser ju ialf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0