Here we go again

Börjar sent idag. Ska åka om en liten stund. Får tillomed ta bilen höhö. Sällskap av Vikkan dit med. Kanske att Michelle åker med på hemvägen med. Oavsett så är det skönt att komma hem lite tidigare än vad jag gjort med bussen. Får sova lite längre ialf.
Michelle har förövrigt gjort allt mycket mer värt utan att änns veta om det. Först ringde hon o sa att en ljudtekniker från sthlm som hon tyckte jag kunde söka jobb hos lämpligt nog kommer till gbg för ett gig o ändå skulle träffa michelle, så jag kan hänga med.
Sen ringde hon o frågade om jag ville med henne o några till ut. Shit vad jag verkligen behövde höra något så enkelt.. gjorde verkligen allt mer värt. Även om jag inte kunde följa med :P
Aja off to work då.. eller ja praktik...

Kommentarer
Postat av: moa

Jag fick höra att Bullet for my Valentine skulel till metaltown :D Aspepp på att också gå dit nu bara för det xD

2010-02-06 @ 11:31:01
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0