En sån där dag då man möter folk

Var hemma hos Sara idag. Blir lika förvånad varje gång man ser henne och tänker "shit är hon gravid?" ja.. nu när det bara är 2½v kvar så går det ju inte att undgå att hon faktiskt är det XD
blir spännande att se vad det blir :)
Trevligt att träffa henne igen, knappt sett henne alls sen innan jag flyttade till Varberg.
Sprang på Emma i stan sen med, han ialf prata ett par minuter :)
Sen bar det av till praktiken. Ett band som hette Mayrace som spelade idag. Ny tekniker som var där och körde med. Visade sig att han också haft praktik där för ett par år sedan och dessutom gick på samma skola som mig då.  SÅ fick pratat lite om hur det var då och hur det är nu.
Annars var det inte så händelsefullt på praktiken idag.
Sen när jag slutat sprang jag på Alan vid spårvagnarna utanför centralen, det var inte igår.
Sedan mötte jag Mikko och hans tjej på nisseterminalen, så fick sällskap på första bussen med. Där dök även Westy upp.
och jag som inte brukar springa på folk jag känner så ofta.. haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0