Scones

Förgyllde morgonen med en frukost på Espresso House. Egentligen har jag verkligen inte råd med sånt, men det är ju trots allt en fördel att äta frukost. Så idag har jag ätit en scone för första gången på ja..? jag vet inte hur många år.
Förstår inte riktigt vad alla ser i det. Det smakar typ inget och smular bara massor.
Men men, fick köpt busskort idag, så nu kan jag börja leva lite mer :P
Om man bortser från det faktum att jag är rätt pank.
Skulle egentligen gått till apoteket med, men kom på att jag har inget leg.. surt.
Fast å andra sidan kommer nog körkortet i veckan förhoppningsvis, och jag har 2v på mig med apoteksbesöket så det är nog lugnt.
Tänker vara mycket mer försiktig med plånboken och allt i framtiden, speciellt nu när jag insett precis hur låst man blir utan allt.
Ska försöka komma ihåg det iallafall, risken är väl stor att om ett tag har jag lämnat in jackan fylld med mina värdesaker i någon garderob igen, utan någon tanke på vad som kan hända.

Kommentarer
Postat av: Daniel

men nostalgi e det med scones iaf!

2010-12-06 @ 21:29:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0