Party like a rockstar

Vilken super kväll det blev på juldagen. Först blev det pc med sandra och josie. Tradition med pc på juldagen. Vi tänkte gå vidare tidigt men vi hamnade inte i kön på sticky förrän halv 2 haha. Där stod vi ett tag men tillslut frös vi så mycket så vi gav upp och gick därifrån.
Fast jag och Emma, som hade mött upp oss i kön, ångrade oss och gick tillbaks till Sticky igen. Då var det ingen kö längre. Sweet :)
Det kan ha varit årets roligaste utekväll. Massa roligt folk, rockstjärnor, glatt humör och bra musik.
Synd bara att Sandra och Josie inte kom med in på Sticky.
Tog morgonbussen hem, Emma tog taxi till surte så jag stannade själv på nisseterminalen i 1,5timma. Segt till att börja med men som tur var va det rätt många som väntade på bussen och alla var sociala så tiden flöt på rätt snabbt.
Svin kallt dock, jag frös sönder hela dagen igår. Robert fyllde 18 och hade kalas, jag låg mest på soffan och kände mig febrig :P
Hur som helst så har hela den här julhelgen varit riktigt bra :)
Nu ska jag iväg till Josie och kolla på nån skräckfilm, så här mitt på ljusa dagen. Sedan ska vi till stan och kolla rean lite. Jag måste få tag i en jacka.. Därefter kanske vi ska gå o se Narnia, får se hur det blir med det.
Emmas bild från i lördags.

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Åh jag såg med Narnia förut! Vart såg du? haha! Visst var den bra? :)

2010-12-27 @ 22:30:20
URL: http://Sarajohansson.nu
Postat av: moa

Synd att ni kom så sent, jag och johannes + några andra var på sticky från 11 till typ kvart i 2 :P

2010-12-27 @ 23:25:34
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: moa

Synd att ni kom så sent, jag och johannes + några andra var på sticky från 11 till typ kvart i 2 :P

2010-12-27 @ 23:26:49
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: moa

Sv: Tack så mycket :D

2010-12-30 @ 18:06:29
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0