Lite kvällssvammel

Ledig i dag, sjukt skönt faktiskt. Spenderade kvällen med Sandra, köpte julklappar och gick på liseberg. Kallt men mysigt. Lätt bästa dagen den här månaden :)
Imorgon har jag sista natten på jobbet, känns lite trist eftersom jag egentligen vill jobba massor. Skulle kunna ta en hel del extra tider men det funkar inte. Hela kroppen säger ifrån, det funkar inte att jobba där längre. Kan varken sova eller äta ordentligt och ryggen fixar det inte heller. Behöver ett jobb på dagtid istället, iallafall just nu.
Det var väll helt enkelt för mycket annat nu den här månaden som tog energin. Speciellt eftersom jag inte varit helt frisk.
Men men.. ska se till och träna ryggen bättre och sen blir det nya stenhårda tag med jobben efter nyår.
Kanske blev värsta negativa inlägget igen, men jag lovar allting känns mycket bättre för varje dag som går, o jämför man hur det känns just nu med hur det kändes för nån månad sen, eller 2månader sen, ja då är det helt galen stor skillnad. Kan nog inte riktigt sätta ord på det. Men bra är det.

Kommentarer
Postat av: Moa

Skönt att höra att du mår så mycket bättre :) och att det dessutom blir bättre och bättre :) och jobben ordnar sig säkert klockrent efter nyår !

2010-12-22 @ 19:35:44
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0