Julafton

Det går lite bättre med sovandet nu. Igår kunde jag inte sova så jag var super trött hela dagen. Men i natt lyckades jag få sova nästan hela natten :)
Det är faktiskt ganska mysigt att gå upp tidigt på morgonen och vara pigg. Även om det är lite tråkigt när alla andra sover.
Får hoppas att jag håller mig pigg ikväll bara, kanske får bli en liten powernap innan.

Jaja, julafton var lyckad. Hade inte så höga förväntningar så jag hade nog nöjt mig med det mesta. Vi var hos Sanna och Stefan som vanligt. Firade jul precis så där som man ska. Äta god mat, se på kalle, umgås med familjen.
Jag åt t.o.m lite lax, hör och häpna. Var visserligen bara en liten liten bit, men jag åt det. Bestämde mig för några år sen att lära mig att äta mer på julbordet, i början åt jag typ ingenting, nu har jag lärt mig att tycka om julskinka, rödbetssallad och brysselkål.
Fick smakat på kaffe med baileys också, verkligen ingen höjdare, jag föredrar kaffet alkoholfritt.

Bästa citatet från igår var:
Hampus: Varför har du en sån kula på halsen?
Robert: Det är ett adamsäpple..
Hampus: Men..? Varför har du svalt äpplet då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0