Id-foton

Fick hämtat ut mitt bankomatkort efter en hel del krångel häromdagen, så nu kunde jag äntligen fixa kort till körkortet.
Egentligen ville jag göra det på samma ställe som sist, men då behövde man idkort.. o ja det har jag ju inget längre :P
Istället passade jag på att åka med mamma till älvängen idag och ta kortet på älvfoto.
Borde nog väntat o tagit kortet på automaten på centralen istället. För korten blev ändå dåliga och det var dyrt.
Jag som var så nöjd med min bild på mitt körkort, det var som upplagt för att bli besviken på det nya kortet nu.
Men men.
Igår gick jag förbi bex och råkade kolla i spegeln samtidigt. Hon är ju faktiskt jätte jätte mycket längre än mig.
Ännu en anledning att ha höga skor då..

Kommentarer
Postat av: Sara

Så dåliga blev de inte. Men annars vet jag bästeid fotografen, där är det värt. Hon fixar till korten haha!

2010-12-06 @ 12:25:02
URL: http://Sarajohansson.nu
Postat av: Sofia

jag hinner komma hem och sätta mig i soffan på den kvarten :p men kvällen är det jäkligt gött att slippa den kvarten. Man bara längtar hem.



oj" att hon var så mycket längre än dig visste jag inte !

2010-12-16 @ 13:18:51
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0