Dagen efter och dagen före

Jag har haft ett allmänt lugn över mig idag, det har varit sjukt nice.
Hade sista natten i natt, eller ja vid den här tiden borde jag säga förra natten, men jag hoppas ni förstår ändå.
Skulle egentligen haft en kanon bra rotation men det var för lite att koda så istället blev jag kvar på samma maskin hela natten. Bästa maskinen iofs, men det är mindre kul efter att ha stått o lyft flera flera tusen brev i flera timmar nonstop. Jag var den enda som inte fick byta. Inte änns när jag bad om det den sista timman. Hade fett ont i ryggen, men fick till svar att jag var för pigg och glad.
Men helt ärligt var det rätt okej att jobba i natt ändå, vi fick julmat och godis. Det var uppskattat :)

Hade egentligen tänkt att gå upp tidigt idag så jag kan sova nu om en stund.. men jag var alldeles för trött så sov bort större delen av dagen :P
Resten av dagen har jag mest segat mig. Gjorde äggtoddy med bex, vi gjorde det när vi var små, fast alkoholfri då. Så vi ville testa the real deal nu. Det smakade okej, inte helt förvånande att det inte föll mig helt i smaken jag gillar ju trots allt inte varken söta eller mjölkdrinkar.
Därefter blev det bara massa grejande i photoshop. Från början tänkte jag fixa något åt Frida för att hon skulle komma ihåg sin julklapp bättre, men nu inser jag att det redan är julafton så får ge upp mina idéer om tavlor och pussel osv.

Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Vad fick du för julklappar då? Fick du det du önskade dig? Ha en trevlig fortsättning!

2010-12-24 @ 22:45:43
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0