Saturday night live

Känns inte som att det är lördag idag. Känns som det är måndag.
Antagligen för att jag aldrig tar tåget hem mitt på en lördag. Det känns weird.
Men så kan det gå.
Nu sitter jag här med en kopp kaffe, tänkte kika runt lite på alla möjliga shoppingbutiker.. kan man kalla det fönstershopping? eller kankse skärmshopping?
Känns som jag egentligen borde varit social, ringt en vän eller så.
Men just idag känner jag inte för det, jag känner för att inte göra något speciellt alls. Bara va.
Fast får lite dåligt samvete nu när jag kollade facebook och en del vänners bloggar. När manläser om att alla andra ska ut osv.
Men jag ska hålla det alkoholfritt ett tag nu.. Har visserligen varit så typ hela året, men ja innan ville jag ju. Nu vill jag inte.
Kanske om ett tag igen, när det känns som man kan gå in 100% liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0