Jönköping

Gillar vädret skarpt, gillar inte pollenallergin lika mycket.. inga allergitabletter med mig, dumt! Har inte så jätte farlig allergi så det är väl lugnt så sätt.. segt att ha så ont i huvudet hela tiden bara.
Förkylningen är bättre nu ialf, inte ont i halsen längre :)

Var nere på a6 en stund, egentligen mest bara för att ha en anledning att gå ut en stund, känns lame att gå promenad själv när jag inte riktigt hittar.
Sen när jag kom hem blev det lite solning på balkongen. Fast det var lite för blåsigt så gav upp, solen tar ju ändå inte så mycket vid denhär tiden.
Så tänker fortsätta läsa min bok här inne i den varma lägenheten. Tittade precis ut, såg att det blivit jätte molningt helt plötsligt. Tur att jag gick in haha..
Eldest är det ialf som gäller nu. Ska fan ta och läsa ut den snart, hur länge har jag inte hållt på med den nu liksom? ett år minst..
Jag tänkte bara läsa om eragon och eldest lite snabbt inför den 3e boken. Men ja.. det drog ut på det haha..
Blir lättare att läsa nu på våren och sommaren, det lockar mer att ligga i solen med en bra bok :D

Kommentarer
Postat av: moa

Jag har läst halva eldest, sen tröttna jag :P Sämst ...? Japp. JA det har vart mycket kallare idag än igår, med massa mer moln... Sääämst....



Sv: Ja det är sennheiser, du minns väl när jag sms:a dig o fråga om det var det du hade :P

2010-04-15 @ 21:42:19
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0