HVs guld

Ännu en gång hamnade jag i Jönköping.
HV71 tog sm-guld så det blev fest i jönköping. Så mycket för mina alkoholfria veckor jag skulle ha ett tag framåt, fast det gick rätt bra ändå.
Lite fel för min del att fira fel lag haha, men vad gör man inte ;)

Helgen förövrigt har spenderats med Martin, i fredags var vi och hälsade på hos Emma och Sebbe med Josie. Fick sett hennes lägenhet och jätte söta katt.
Spelade något frågespel som påminde lite om TP fast man bara kryssade för vad man hade klarat på ett papper istället för att få små tårtbitar.
Jag vann :D
Det är skönt att veta att all kunskap inte är helt bortblåst, ja menar det satt stenhårt att Robinsson började 1997 och jag är fortfarande lite förvånad över att de andra inte visste vem Don Quijote var.

Igår blev det lite grillning och matchen som gällde, så när de vann åkte vi direkt hit.

Kommentarer
Postat av: Sara

FY FAN VAD DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLIGT AV DIG! Jag hade minsann iaf sett till att ha en frölundatröja på mig om jag inte stått och kastat sen på alla som firade :D haha!

2010-04-26 @ 21:38:02
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0