Monday morning apocalypse

Varför kan man aldrig sova bra mellan söndag och måndag? Jag kan iallafall inte det , inte när jag måste upp på måndagen. Somnar alltid alldeles för sent och är trött halva måndagen.
I våras var det okej eftersom jag ända sprang runt så mycke på jobbet och rörde mig såpass mycket så man höll sig pigg. Men nu.. nu sitter man där på genomgången och kämpar för att inte somna. Det är intressant, men vad hjälper det när man är as trött och sitter i ett rum med dålig luft tillsammans med 12st andra som är lika trötta?

Idag var det iallafall inte lika dumt att vara trött, vi gick igenom Pro Tools och eftersom jag redan kan det iallafall någorlunda så behövde jag inte änns sitta kvar och lyssna om jag inte ville. Men det kändes bäst att sitta kvar och friska upp minnet, man hinner ju trots allt glömma en del när man inte håller på med programmet till vardags.
Hade varit sjukt nice att ha Pro Tools hemma, men det kostar ju en liten slant, eller ja en rätt stor slant, så det får vänta.
Men som sagt, eftersom jag redan kunde mycket av det han berättade om så känns det inte lika jobbigt att jag va för trött för att minnas allt han sa.

Sen blev det en harmlös visit på ungdomsmottagningen. Satt och skrattade för mig själv åt några 15åriga tjejer som satt i varsin ände av rummet och skulle förklara varför de var där men utan att säga något, istället gestikulterade de,  och det kan inte vara någon från det rummet som inte förstod exakt varför de var där..

Efter det bar det av hem för att betala körskolan och äta lite. Passade på att kolla om det fanns något pass ledigt på gymmet och idag hade jag tur, body pumpen som var fullbokad igår hade en plats ledig. Så då fick jag gå på mitt älskade body pump pass ändå den här veckan :D


Ännu ett nytt blåmärke, nedanför knät den här gången. Inte helt okej att jag får så många blåmärken jämt. En vacker dag ska jag sluta vara så klantig, kankse..
Ingen aning om hur jag fick det här, men det är helt runt ju så ser rätt kul ut.
2blåmärken på ena handleden med.. så där har vi veckans alla nya blämärken.. verkligen inte okej.



Martin kom och hälsade på i helgen. Fick gå med heela vägen ner till ica, stackarn. Det är ju nästan en hel km dit :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0