Göteborg och Jönköping

Först var jag i Göteborg under dagen i fredags med Michelle. Hittade ett par as coola känger, vill ha dem men lär knappast använda dem. Men de hade fungerat minst lika bra som prydnad.


Michelle fastnade i en stövel på affären, satt där i säkert 10min, sen fick jag hämta en från personalen som fick slita av stöveln från henne haha. Sen frågade han om vi inte ville prova fler skor, och sa till mig att de har ju tilloch med en del metalskor och påekade på de skorna här ovanför. Bevis nog att jag borde ha skorna, det står ju nästan mitt namn på.


Vi provade roliga jackor på Zara




Sedan köpte vi takeaway-kaffe och satt på lejontrappan i solen och njöt av livet ett tag i väntan på att Martin skulle sluta, satt där ett tag, tillslut gick vi för att kolla på skorna igen och fördriva lite mer tid. Efter ett tag ringde Martin till Michelles telefon. Min telefon gick visst inte att ringa till, den krånglada massor, är nog dags att köpa en ny snart tror jag. Hade råkat slå av en till knapp dessutom. Men men kom iallafall iväg till Jönköping sen.

Var och handlade på systemet för första gången. Jag var inte ett dugg korkad som stod och sa högt att jag bara skulle ringa Moa och fråga vad jag skulle köpa ut åt henne haha.

Moa kom dit på lördagen, då var det massa vin som gällde, Jonas joinade också. Senare blev det utelivet i Jönköping. Kameran dog så det blev inga bilder därifrån.

Dagen efter käkade vi as god thai buffé.

Jätte värd helg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, dom bryr sig inte ens. Jag har ju stått och frågat i telefonen men asså vill du ha dom eller dom, när en som arbetade där stod bredvid ;)

2009-10-13 @ 23:35:11
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0