Schitzo

Herregud vad jag känner mig schitzo. Igår hade jag världens sämsta kväll. Moa fick peppa mig i någon timma innan jag änns kunde sluta gråta. Jag som inte gråter så ofta, men igår var det bara för mycket med allt.
Så mycket jag är stressad över nu, måste verkligen försöka varva ner och sluta dra ner mig själv mer.

Men idag, då hade jag bestämt att den här veckan ska bli as bra.
Dagen började bra direkt, alla i min grupp var på bra humör och det skämtades och skrattades hela tiden.
Fick pratat med min lärare med, frågat vad jag ska skriva i mitt mejl till PA-firman jag sökt praktik på. Han erbjöd sig att vara min referens och sa att han hade massa positivt att säga om mig ifall de vill prata med honom. Sedan sa han massor som verkligen stärkte mitt självförtroende när det gäller skolan och inriktningen. Den senaste tiden har jag börjat tveka på mig själv, om jag verkligen fixar det här.. Men han fick mig att sluta tänka så. Varför tvekar jag änns på mig själv? Jag vet att jag kan det här.
Men det hjälpte verkligen att höra det från honom, han är ju ändå en professionell musikproducent som inte är rädd för att säga precis som han tycker.

Sedan att min grupp dessutom arbetar med en av enligt mig världens bästa sångare gjorde dagen, eller ja resten av veckan kommer också bli det, sjukt värd! Plus att både Henrik och Johannes, den andra killen som är med är sjukt sköna!
Även välldigt duktiga! Det gick jätte fort att redigera trummorna idag. Visserligen har jag bara hört Henrik, han kommer dessutom lägga det mesta. Johannes lägger bara Keys medan Henke lägger ak. gura, bas, trummor och sång.

Och ärligttalat det kan inte bli annat än bra när man har världens bästa sångare och en Neumann u67!
Det här kommer bli riktigt bra tror jag :D

Kommentarer
Postat av: moa

Sa jag inte att det skulle ordna sig ?!? sa jag inte att det du inte får stressa upp dig själv så jävla mycket? xD Och sa jag inte att du är tillräckligt duktig ?? Oj vad jag e bra :D:D

2009-11-09 @ 22:12:38
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: moa

Svar: det är aldrig riktigt bra för dig va ? ;) men jag gillar skoshoppingdagen :E

2009-11-10 @ 00:19:56
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: Michelle

hehe de bra :d jag hade ju också en sån dag igår bröt ihop och grina 4 ggr igår för jag kände mig så jävla stressad inom mig själv :S så du e inte ensam sen så kolla jag upp spiralgrejen och de va ingen fara skiteb satt på plats oh jag fick strakare smärtstillande och jag skulle troligitvis blöda i ett tag till segt men men n u vet jag hur de ligger till i allaall :S nu kanske jag kan sova utan att oroa mig för det i allafall

2009-11-10 @ 10:15:55
URL: http://michelleelm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0