Planering

Jag tror att kalendern jag köpte innan skolan lär vara något av de bästa jag köpt. Gillar inte att planera så här mycket i förväg. Nu har jag snart planerat in hela veckorna fram till julafton. Jag som knappt planerat en hel vecka i förväg annars. Undra om det blir så här i framtiden med?
Egentligen är det sjukt läskigt att sitta och fundera över framtiden, vart man är, vad man gör och hur man mår. Läskigt men samtidigt spännande.

Suttit och bokat body pump pass nu, 2gånger för den kommande veckan. Hoppas verkligen att jag får gå på dem, så att inte det drar över på skolan eller något sånt. Hade verkligen behövt komma igång med träningen igen, stressar inte lika mycket då. Fast fick varvat ner ordentligt i helgen, det behövdes.

Kommentarer
Postat av: moa

Sv: Haha tack så mycket :D:D:D:D:D:D



Oh ja planering e ett måste, därför e jag sjukt glad över att jag hittade min kalender idag som vart borta i över 2 veckor haha :P inte alls slarvig ... eh, jag e fortfarande tonåring :U



Det är ju bra att planera men kanske inte för mycket, man måste ju få plats med att göra spontana saker ocksp, men det blir ju så när du bor som du bor :P och har en pojkvän som bor där han bor :P och har en Moa som bor där hon bor ;D

2009-11-15 @ 23:00:56
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0