Like the flowers' dance

Blir Avatar ändå. Andreas fixade billigare biljetter åt mig och Sandra, nice! Var jätte länge sen jag såg Avatar sist, måste vara typ 3år sen kankse?
Inte helt fel att Degradead är förband dessutom :D

Glömde bort att jag hade körlektion i morse, lärarn ringde typ 5min efter att jag gått upp och frågade vart jag var. Så det blev snabba ryck dit. Så ingen helt okej start på morgonen.
Jätte trött hela dagen, jag måste verkligen göra något åt all den här stressen, jag kommer helt allvarligt att gå in i väggen annars. Håller tillochmed på att få lite nackspärr. Aldrig haft det utan att ha varit på en spelning innan. Moa sa att det lär bero på stress, och hon brukar ju ha koll.
Jätte mycket huvudvärk igår med.. men får väl se fram emot julafton. Förhoppningsvis blir det en stressfri dag iallafall.

Borde ta och fixa mina spelningslistor i Itunes, lyckades radera alla när jag sorterade all min musik. Lyssnar aldrig på Itunes längre, men på ipoden.. och eftersom jag var snabb att synka dem så har jag inga spelningslistor kvar på ipoden, och det är där de behövs mest..

Så fixa spelningslistor eller plugga?
Blir nog spelningslistor ;)

Här är en av mina favoritlåtar med Avatar just nu förresten, man kan inte sitta still, vill bara dansa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0