Hemma igen

Ännu en helg som känns som den bara flugit iväg.
Sonic Syndicate var as bra, Takida hade rätt nice ljus men är fortfarande inte så roliga.
Avatar var ännu bättre än förväntat, shit va bra de blivit! Missade dock Degreaded.
På lördagen firade vi Moas 20års dag. Blev PC, sedan efter att ha testat ett par olika ställen, med blandat humör från alla hamnade jag, Martin, Moa och Sara på Barbord Styrbord. Aldrig testat det innan, men det var ett för lugnt ställe för min smak.

Fick tagit svininfluensavaccinet lite hastigt och lustigt med i fredags innan jag åkte på förfesten innan Avatar spelningen.
Så har haft ont i armen hela helgen, men rätt skönt att slippa feber och sånt som vissa fick :)

Sonic Syndicate, Robin och nya sångaren. Tycker nog dock att Roland var bättre, mer tonsäker. Märktes visserligen mer nu hemma när jag kollade på det jag hade filmat från spelningen. Nu hördes det väälldigt många toner som skär sig som man inte tänkte på när man var där.


Liseberg <3 Måste verkligen komma dit i år.. passade på att ta lite kort nu ifall att jag inte skulle hinna i vinter :P


Avatar, sjukt mycket bättre än förväntat. Riktigt värt.

får lägga upp mer bilder imorgon om jag hinner. Klockan är alldeles för mycket nu. Sista inspelningsveckan imorgn, blev inget metalcore band trots allt, de drog sig ur i sista minut, trist. Istället blir det något slags rockband som jag inte hört, så jag hoppas att de är bra.

Kommentarer
Postat av: moa

Snygg bild på SonicSyndicate :D:D Längtar till InFlames ännu mer nu !! :D

2009-11-30 @ 21:30:33
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0