Ett steg närmare

Nyss kommit hem från halkan. Det var inte alls lika kul som alla sagt. Jag var vin nervös och sen tyckte jag det gick dåligt och det var as svårt att svänga när det var halt. Trodde inte att jag skulle bli godkänd, blev lite halv deppig när alla verkade klara det. Visserligen hade det gått precis lika "dåligt" för de andra, men ja jag är som jag är och så fort det går dåligt för mig intalar jag mig själv att jag är sämst.
Alla fick köra ensamma, inte 2 och 2 som alla mina kompisar som kört på stora holm fick göra. Så hade nog känts lättare att åka med någon mer som kunde peppat och man kunde sett på nära håll hur det gick för den andra.
Fast samtidigt rätt skönt att få köra helt ensam, lite extra peppad på att få fixa det där kortet nu..

Aja kortsagt jag har då verkligen ingen lust att göra om det iallafall. De flesta andra har sagt att det var hur kul som helst och att de skulle kunna göra det hur många gånger som helst. Så kul var det inte..

Nu ska jag snart kila ner på stan och kolla på julpyntet istället, kanske kika i lite affärer med nu när nervositeten som suttit i hela dagen äntligen släppt. Synd att man inte har pengar och kan shoppa loss för. Shit vad jag längtar efter att shoppa..
Får vekrligen se till att skaffa jobb direkt efter skolan sen, inte bara för att kunna shoppa.

Kommentarer
Postat av: moa

Jag åkte också själv, och jag tyckte heller det var så kul , det är typ bara på stora Holm det är sådär svinkul :P Men det blir lite mer realistiskt när det inte är sådär extremt halt. Och du får sluta "blamea" dig själv för så mycket, jag vet hur det är, det är lättast att skylla på sig själv, men man mår riktigt dåligt utav det ...

Jah vill också shoppa :E:E:E:E !!!

2009-11-17 @ 16:23:03
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0