We were the victims of ourselves


Kvällen har bestått av en massa massa pluggande och en disney klassiker platta på repeat. Sjukt sugen på att se skönheten och odjuret nu ;)
Gick dåligt med mitt repetitionsprov igår, första gången helt utan böcker, bara 36rätt,det sved
men det tog jag igen idag. Klarade alla 3prov på raken. Gött!
Speciellt med tanke på att jag var extra stressad över det, eftersom lärarn sa att de proven jag är på nu, klarar man inte dom klarar man nog inte det riktiga provet sen.
Men ja, tur att det släppte idag då. Bara imorgon kvar på mig att öva.
Ska till Trollhättan imorgon, så kan ju plugga en hel del under den bilresan.
Vi ska till Trollywood på studiebesök, ser verkligen fram emot det.
Nu lyssnar jag igenom Kings & Queens ett par gånger till innan jag ska sova, egentligen är klockan alldeles för mycket, men varför måste det bli så svårt att gå och lägga sig när klockan blir över 23? Piggnar alltid till då.
En annan sak värd att reflektera över, det är bara 3dagar kvar tills jag flyttar!
Tänk att jag redan hunnit bo här i 4månader. Känns helt sjukt. Fast kommer bli riktigt skönt att kunna åka till stan när jag vill, träffa alla kompisar och göra massa spontangrejer.
Fast nackdelen är att jag vant mig vid att bo såhär centralt nu. Fast målet är att flytta snart igen.
Rätt spännande fas i livet nu ändå och se vart man hamnar, vilket jobb, vilken plats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0