Sabbat knät

Allra sista gången jag cyklade igår nu innan flytten. Lär ju inte cykla något mer i år.
Men tro fan att jag ramlar och slår upp hela knät nu då. Sista gången jag cyklade..
Hela kedjan hoppade av helt plötsligt, och eftersom det var för kallt för att sitta på sadeln stod jag upp, så tappade balansen helt och fick släpat knät i marken ett par meter. Gick inte att bromsa heller så fick snällt glida med helt enkelt tills jag hamnade i en buske.

Gör as ont nu och det slutar inte blöda heller. Första jag gjorde när jag kom hem var att fota det haha.. så nu såg jag att det var grus i såret på kortet, och jag tvättade inte så nogrannt utan satte på plåster snabbt så jag kunde gå och lägga mig.
För litet plåster dessutom. Hoppas mamma har plåster hemma som hon kan ta med ikväll.
Och jag som hade köpt nya leggins eftersom alla andra gått sönder. Blir bara att släga de här paret med för det är en stor reva över hela benet. Kul.

Aja, ska packa idag, tur att mamma inte kommer förrän ikväll för det tar tid att packa nu när det gör ont att gå.




Kommentarer
Postat av: emelie

Ajdå =/

2009-12-17 @ 22:24:03
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0