Julshopping

Vart i stan hela dagen och letat julklappar. Det är svårare att köpa till så få.
Eller så är det för att det känns som man inte köpt klart till så många när man bara köpt klart till en. Fast man egentligen köpt klart till hälften ;)
Aja, Moa kom och var med ett par timmar. Tur det, mitt humör blir inte det bästa när det är mycket folk och jag går ensam, ont i knät, ont i magen, pms och dessutom inte ätit.
Så vi käkade på Bejing, fick tillbaks energin och slutade bli lika frustrerade på människor som måste stanna på de mest oplannerade ställena. Allt blir lättare när man har någon att prata med.

Med macro slipper man dels se hur stor paketet är och dels märks det inte att jag egentligen varken julpyntat eller julstädat mitt rum än ;)

Aja, nu ska jag gå och piska upp min lillasyster lite. Tänkte städat och pyntat hela lägenheten igår, men hon skällde ut mig och tyckte att jag var världens hemskaste som tänkte göra det.. wtf?
Hon skulle minsann göra det idag.. och det har hon inte gjort, så nu ska hon inte få sova förrän det är klart.
Inte helt okej att göra det så här nära inpå julafton. Det är ingen julstämning alls här, inte okej!

Kommentarer
Postat av: moa

Det är alltid lättare att prata ut om alla bekymmer man har ev. har ;) Då känns det inte lika jobbigt sen ;) Det var mysigt idag tycker jag :D

2009-12-23 @ 01:43:59
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0