It hurts, it rips, it burns

Blir så trött att jag var tvungen att smälla sönder knät nu. Gör svinigt ont, och såret ser as ckligt ut. Jag pallar inte änns att kolla på det, och jag brukar ändå inte bli så äcklad av sår och sånt. Kanske skillnad när det sitter på mitt egn knä dock.
Mamma har precis åkt till apoteket för att köpa väteparadoxid eller vad det nu hette och några större plåster. Skulle egentligen åkte med henne, men just nu har vi inga plåster eller något sånt hemma och såret skulle ändå luftast lite nu, så får snällt stanna här. Det blir lite kallt att gå i shorts ute nu annars haha.
Får hoppas att det hjälper nu, ser det fult ut imorgon måste jag ringa läkarn o be dem kolla på det.
Vilken bra start på jullovet..

Jag är iallafall på bra humör ändå, fruktansvärt skönt att ha fixat provet och härligt att ha flyttat hem till ale igen.

Hände en riktigt rolig grej igår förresten, Stefan och Bob var med och hämtade mig och mina grejer igår. Så skule de lasta på cykeln först, men orkade inte be mig om nykeln. Så de gick och hämtade cykeln och bar den till bilen eftersom den var låst. Sedan lastade de in den och alla grejer. Jag frågade sedan om de tait den och om de var säkra på att det var rätt.
När vi kom hem sen och fick lastat ut den hade de självklart tagit fel haha.
Kedjan åkte ju av när jag ralmade igår, lampan har åkt av en annan gång. Den här cykeln var hel och hade en fin kedja. Båda var visserligen svarta sjösala. Men shit va jag skrattade åt dem.
Som tur va så har stefan en jobbarkompis som bor i Varberg ,så han ska be honom ta med cykeln och byta. Elakt motnågon av mina grannar som blivit av med cykeln liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0