Nya tag

Känner att bloggen får lida lite nu, men så är det.
Var en tuff vecka med jobbigt beslut, man vet vad som är rätt men hjärtat ville inte lyssna på hjärnan. Men nu är dom överrens, så det känns som jag lyft bort en stor sten och kan andas ordentligt igen ungefär.
Helgen var allmänt bra. Fylld med vänner, middag, bio och vin för att sedan avslutas med en promenad i stan med Moa.
Köpt en ny telefon med, fira att jag fick min finaste lönespec häromdagen. Visserligen hittar jag alltid anledningar att fira. Men det är ju faktiskt både roligt och ganska värt att bara fira allt möjligt hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, le pain! Bästa jag vet!

2011-04-20 @ 17:50:49
URL: http://sarajohansson.nu
Postat av: Olivia ♥

Hej sötnos! var med i veckans bloggar på min blogg? Lite annorlunda jämfört med veckans blogg då alla som anmäler sig blir länkade i ett eget inlägg. Låter det intressant så kika in på min blogg! Puss&Kram



Har ju haft ett långt uppehåll så måste få tillbaka läsarna igen! ;)

2011-04-29 @ 15:17:05
URL: http://prickiganaglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0