He´s got my back

Har känt mig som en zombie hela veckan, jobbat tidigt och inte kunnat sova. Så helgen är varmt välkommen nu. Firar med en kopp kaffe, dock 5e koppen.. fast det värsta med det är att jag tänker att det "bara" är 5e koppen, det är inte helt okej.
Eftersom jag varit så trött hela veckan så har jag inte gjort så mycket mer än att jobba. Så inget spännande att berätta.
Men däremot från förra helgen, då jag spenderade ett par timmar hos min syster under dagen på påskafton. Hampus frågade ut mig om mitt liv och vissa personer, jag berättade att den personen var elak och han svarade med : men..alltså.. vill du att jag ska prata med honom eller?
Jag dog lite, alltså han är 10år och ändå vill han beskydda mig, han är verkligen världens bästa kille.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men gud så sött!

2011-05-01 @ 20:22:44
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0