aw och morgonbussar

Igår var det after work med jobbet med start på glasscafét o fortsättning på Hard rock. Trevligt :)
Aldrig varit på Hard rock innan, eller ja restaurangbesök visserligen men aldrig på nattklubben. Så det var kul att testa någonting nytt.
Avslutade dock med vad som börjar kännas som att det händer alldeles för ofta nu, jag missade sista bussen med några sekunder.
Så det blev en lång väntan på morgonbussen. Var så sjukt trött, hade försökt ta en powernap på eftermiddagen men kunde inte sova och jag hade ju trots allt gått upp 04.40 så att vänta på bussen till 7 var långt i från uppskattat.
När jag äntligen fick kommit hem och somnat så ringde Sanna och väckte mig två timmar senare och sen kunde jag inte somna om. Så idag är en trött och seg dag.
Hann färga håret igår förresten. Svart som gäller nu igen.

Kommentarer
Postat av: michelle

söt :) men haha du får gå två minuter tidigare nästa gång så du slipper missa bussen :9

2011-04-02 @ 14:14:38
URL: http://michelleelm.devote.se/
Postat av: moa

Fin du är :) Haha! Attans, inte ok att vara uppe mer än 24 timmar då :P Nice att vara på ett nytt ställe dock ! :) Jag e såå sugen på att gå ut nu!

2011-04-04 @ 21:49:43
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: moa

Jag vill jättegärna gå ut till helgen! :D Men kan bara på fredag för jag är bjuden på middag på lördag ... kan du på fredag ? :D

2011-04-05 @ 14:02:35
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0