Regn och bilkö

Idag är nog inte helt min dag, först fick jag en våg vatten över mig när jag skulle på arbetsintervju, nice att komma in där som en dränkt ko.
Intervjun kändes som den gick rätt bra ändå.

På vägen hem hamnade jag i den vanliga superlånga bilkön som numera bara är ett allmänt faktum kring bron i bohus. Det tog 1timma att åka en sträcka som vanligtvis tar 2min.

Nu la msn av dessutom. Eller ja, mitt konto bara för mitt gamla konto funkar. Det känns ju bra? Det är inte okej att mitt viktigaste konto lägger av totalt, funkar inte änns på ebuddy.
Så jag ska nog gå och lägga mig istället. Alltså dagen har varit rätt bra faktiskt, förutom det där då och att det regnade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0