Kärlek

När man ska upp tidigt så finns det inte mycket som är värre än när man blir väckt någon timme innan klockan ringer. Som när någon måste diska supertidigt på morgonen, eller andra börjar bråka. Det är ingen rolig start på dagen alls.
Begav mig iallafall till Mölndal för en till workshop. Allmänt dålig dag så det var rätt opeppande att vara där, det kändes inte som det gav något direkt.
Jag är så fruktansvärt trött på att inte jobba nu så det gör ont i hela kroppen. I hela själen. Dessutom är jag trött på att allt måste vara så allmänt veligt hela tiden. Det är bara inte kul längre.. fast å andra sidan har det aldrig varit det heller.

Hursom helst, fick ialf köpt ett par vardagsskor, jag kallade dom för platta stövlar när jag skulle visa mamma, men sen såg jag att det var lite klack ändå. Men rejälklack, stabila och lite bättre mot halka. Nästan platta..
Dessutom fick jag mina Matsumoto idag. Ren kärlek till dom :D As snygga och jätte sköna.
Så himla härligt att de kom just idag dessutom eftersom allt kändes så dåligt idag. Skönt med lite ljus i mörkret då :) Det är lätt nya favoriterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0