Julskor

Eftersom snön var tvungen att komma idag så är det dags att kolla på vinterskor nu. Jag hade bråttom till bussen förut och insåg att mina vardagsskor inte kommer funka ute nu. Fick snällt dra på ett par förstora stövlar jag fick av sanna för ett tag sen, med några extra strumpor och raggsockar så funkade det iallafall.
Så ja, nu måste jag försöka hitta riktiga skor. Fast håll tummarna att snön är borta imorrn ;) Jag vill inte köpa skor förrän jag fått mer pengar :P
Jag hittade ialf finaste skorna till julafton :D visserligen inte okej att lägga massa pengar på det nu och jag kommer ändå bara vara inomhus på julafton så jag behöver inga skor. Men de var jätte fina ändå :D
De är från have2have
Klicka för att stänga fönstret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0